IndeksFAQSzukajRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Magia

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Pan Światła
R'hllor, Serce Płomieni, Bóg Ognia i Cienia
avatar


PisanieTemat: Magia   Nie Gru 04, 2016 11:04 pm



Informacje o możliwościach zyskiwanych dzięki znajomości różnych poziomów umiejętności magicznych.
Każdy poziom Wiedzy Tajemnej ponad wymagany na opanowanie danego etapu magii daje modyfikator +0,5 do rzutów. Ofiara z krwi zapewnia modyfikator +0,5, ofiara z ludzkiego życia mod +1, ofiara z królewskiej krwi mod +1, ofiara z życia członka królewskiego rodu +2. Modyfikatory do siły woli wynikające z umiejętności pomagają zachować skupienie podczas rzutów na nie.
*Czary wymagające obecności rubinów.
Magia - poza klątwami i manipulacją pogodą - wymaga kontaktu wzrokowego.

Smocze Sny
Postać od czasu do czasu doświadcza wizji podczas snu.

Warg
Może kontrolować jedno zwierzę. Rzut na opanowanie nowego zwierzaka (k8) 1-4 niepowodzenie; 5-8 sukces.
+0,5 za Warga; +za umiejętności zapewniające siłę woli; +/- oswojenie/zdziczenie zwierzęcia; -2,5 Kot*

Zielonooki
Może kontrolować wiele zwierząt. Rzut na opanowanie nowego zwierzaka (k8) 1-4 niepowodzenie; 5-8 sukces.
+1 za Zielonookiego; +za umiejętności zapewniające siłę woli; +/- oswojenie/zdziczenie zwierzęcia; -2,5 Kot*

*Koty nie liczą się jako zwierzęta oswojone i opanowane, ponieważ mogą być jedynie zmuszone do posłuszeństwa na czas wejścia w ich ciało.
Zarówno Warg jak i Zielonooki uzależnieni są jeszcze od dwóch rzutów:
1-3 (k8) zatracenie się w lataniu, jeżeli od 6h opętują ptaka;
1-3 (k8) strach w sercu i tchórzostwo, jeżeli od 6h opętują zwierzynę łowną.
Opętanie ludzi, rzut (k8) 1-4 niepowodzenie; 5-8 powodzenie | -4 Człowiek; -inteligencja/siła woli celu; +Warg/Zielonooki; +siła woli Warga; +1 Głupek
Ludzie również nie liczą się jako oswojone zwierzaki.


Nekromancja
Możliwość tworzenia ożywieńców wiernych swemu twórcy.
Rzut 1-2(k8), czy ożywieniec straci umiejętności.
Rzut 1 siła +1; 2-3 siła +0,5 (k8)

Iluzja I
Pozwala "rozmazać" rysy twarzy, kryjąc twarz pod kapturem. Rozmówca nawet znając osobę będzie uważał ją za znajomą, ale zaklęcie nie pozwoli mu jej rozpoznać i ustalić skąd ją zna. Jeżeli rzucający urok posiada np. włosy innego człowieka, może mając je przy sobie nagiąć światło i cień, aby rysy twarzy odwzorowywały trochę tę osobę. W przypadku braku skupienia rzut 1-3 (k8) na przerwanie zaklęcia.*

Iluzja II
Umiejętność z Iluzji I bez rzutu na rozproszenie, rysy twarzy są bardziej trwałe i mniej osób kojarzy znajomość twarzy.*
Możliwość nakładania iluzji na przedmioty, nadawanie im blasku światła w danym kolorze.*
Możliwość nałożenia iluzji na inną osobę, działa jak iluzja z I poziomu nałożona na siebie, czas trwania uroku to 6h.*

Iluzja III
Umiejętność z Iluzji I bez rzutu na rozproszenie, trwałe rysy twarzy. Można przybrać wygląd siebie samego z młodości, zmienić rysy twarzy lub wykorzystując obiekt silnie związane z inną osobą przybrać jej oblicze.*
Możliwość nakładania iluzji na przedmioty, nadawanie im blasku światła w danym kolorze.*
Możliwość nałożenia trwałej iluzji na inną osobę, podobnie jak ze sobą, można wykorzystać związane z kimś silnie obiekty do nadania formy tej osoby.*

Manipulacja Ogniem I
Pozwala znosić przymrozki bez konsekwencji.
Pozwala bez konsekwencji dotykać wrzątku, rozgrzanego do czerwoności metalu lub nawet mieć krótki kontakt z żywym ogniem.
Pozwala stworzyć mały płomień do 1,5 metra. Bez rzutu kiedy jest spokój, 1-6 (k8) w lekkim stresie; 1-2 (k8) zamieszanie utrudniające koncentrację.
Pozwala stworzyć mały płomień do 3 metrów. 1-6 (k8) kiedy jest spokój, 1-4 (k8) w lekkim stresie.
Pozwala wytworzyć i utrzymać w dłoniach mały płomień. Bez rzutu kiedy jest spokój, 1-6 (k8) w stresie; 1-2 (k8) zamieszanie.

Manipulacja Ogniem II
Pozwala znosić srogie chłody bez konsekwencji.
Pozwala bez konsekwencji dotykać wrzątku, rozgrzanego do białości metalu lub mieć kontakt z żywym ogniem.
Pozwala stworzyć mały płomień do 20 metrów. Bez rzutu kiedy jest spokój, 1-6 (k8) w lekkim stresie; 1-2 (k8) zamieszanie utrudniające koncentrację.
Pozwala stworzyć mały płomień do 40 metrów. 1-6 (k8) kiedy jest spokój, 1-4 (k8) w lekkim stresie.
Pozwala stworzyć średni płomień na zasadach małego płomienia z Manipulacji Ogniem I.
Pozwala wytworzyć i utrzymać w dłoniach średniej wielkości płomień. Bez rzutu kiedy jest spokój, 1-6 (k8) w stresie; 1-2 (k8) zamieszanie.
Pozwala naginać niewielkie i średnie płomienie do swojej woli, naginając je i tworząc z nich kształty.
Pozwala podpalać niepalne przedmioty i utrzymywać na nich ogień, np. miecze. Płomień można utrzymywać dowolnie, kiedy jest spokój. W przypadku rozproszenia rzut 1-4 (k8) na przerwanie czaru (w walce co turę).

Manipulacja Ogniem III
Pozwala znosić srogie chłody bez konsekwencji.
Pozwala bez konsekwencji dotykać wrzątku, rozgrzanego do białości metalu lub mieć kontakt z żywym ogniem.
Pozwala stworzyć mały płomień do 120 metrów. Bez rzutu kiedy jest spokój, 1-6 (k8) w lekkim stresie; 1-2 (k8) zamieszanie utrudniające koncentrację.
Pozwala stworzyć mały płomień do 270 metrów. 1-6 (k8) kiedy jest spokój, 1-4 (k8) w lekkim stresie.
Pozwala stworzyć średni płomień na zasadach małego płomienia z Manipulacji Ogniem II.
Pozwala stworzyć duży płomień na zasadach małego płomienia z Manipulacji Ogniem I.
Pozwala naginać nawet duże płomienie do swojej woli, naginając je i tworząc z nich kształty.
Pozwala podpalać niepalne przedmioty i utrzymywać na nich ogień, np. miecze. Płomień można utrzymywać dowolnie.

Sekrety R'hllora I
Pozwala znosić przymrozki bez konsekwencji
Pozwala dopatrywać się wizji w ogniu
Neutralizacja trucizny 1-3 (k8)*
Wskrzeszenie 1-2 tak (k8)
Manipulacja pogodą 1-2 tak (k8)

Sekrety R'hllora II
Pozwala znosić srogie chłody bez konsekwencji
Modyfikator +1 do interpretacji wizji
Neutralizacja trucizny 1-6 (k8)*
Udoskonalenie kończyny 1-4 (k8)
Wskrzeszenie 1-4 tak (k8)
Manipulacja pogodą 1-4 tak (k8)
Klątwa/Błogosławieństwo 1-2 tak (k8)
*Siła klątwy/błogosławieństwa 1-2 słaba (+/-0,5); 3-6 zwykła (+/-1); 7-8 silna (+/-1,5)
*Czas trwania w dniach 3+k20, +1 za każdy poziom Wiedzy Tajemnej ponad wymagany.
*Czas trwania błogosławieństwa może być wydłużony o k10 dni jeżeli błogosławiony nosi zaklęty rubin.
Powrót do góry Go down
http://plio.forumpolish.com
 
Magia
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» ..."(6) Kto przelewa krew człowieka, tego krew przez człowieka będzie przelana, bo na obraz Boży uczynił człowieka."
» Czary i magia... supernaturalne czy zręczność?

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Pieśń Lodu i Ognia :: Archiwum :: Archiwum :: Sesja II :: Informacje dla graczy-
Skocz do: